OKRA Puivelde NIEUWS oktober 2022

Bron: OKRA Belsele Puivelde

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

Sommige activiteiten zijn seizoensgebonden, andere activiteiten kan men gans het jaar door doen.

OKRA Puivelde NIEUWS oktober 2022

Beste okra-leden,

Blijf in beweging, bewegen is gezond! Op 26 oktober kan je inschrijven voor ochtendwandeling met ontbijt. Ook willen we vanaf oktober starten met winterfietsen en/of winterwandelen tijdens de komende wintermaanden.

Wil je misschien meedoen aan de maandelijkse Kubb-indoor; zie data in de nieuwsbrief. Daarvoor dienen we ons te verplaatsen naar De Ster. Wil je mee doen aan carpooling, gelieve contact op te nemen met het secretariaat.

Heb je al gehoord van Okra-tv. Bekijk dan het fimpje via de link verder in deze nieuwsbrief.

Vergeet niet, op 29 oktober schakelen we over van zomeruur naar winteruur, 3 uur wordt 2 uur.

Voor meer informatie, kan je altijd terecht bij een wijkverantwoordelijke of op ons secretariaat.

Hartelijke groeten,

Het OKRA bestuur

Ann, Margriet, Hedwige, Hilda.

Crea

Op vrijdag 7 oktober 2022 (13h30-16h30): verder werken aan handtas.

Lijndansen

Dansen op vrijdag: groep 1 van 9.00 tot 10.55 u, groep 2: van 11.05u tot 13.00u in de parochiezaal van Belsele met lesgeefster. (koffie/thee tijdens de pauze). Verantwoordelijke Marie-Lou Van Vlierberghe. 03/772 46 82 marcel.laheyne@skynet.be

fietsen, wandelen met Okra-Puivelde

blijf in beweging

Om onze leden toch tijdens de wintermaanden te laten bewegen en het fietsen of wandelen te onderhouden, kunnen ze vanaf oktober tot eind maart fietsen en/of wandelen met Okra Puivelde. Dit betekent dat zodra het weer het toelaat ze per e-mail worden uitgenodigd om deel te nemen. Leden kunnen zelf suggesties doen of een fietstocht of wandeling voorstellen.

Kubb Okra

Okra Puivelde start terug met kubb-outdoor in het voorjaar.

Maar het kubbspel kent geen rustpauze. Kubb-indoor Waas en Dender werd weer aangevraagd in de Boulodrome en goedgekeurd door de provincie voor het komende winterseizoen. Noteer alvast volgende data telkens om 9.00 uur: vrijdag 14 oktober 2022, vrijdag 4 november 2022, vrijdag 9 december 2022, vrijdag 13 januari 2023, vrijdag 10 februari 2023, vrijdag 10 maart 2023. Voor carpoolen gelieve contact op te nemen met het secretariaat.

Ochtendwandeling met ontbijt

Woensdag 26 oktober 2022 ochtendwandeling met ontbijt:
Wandelaars vertrekken om 8.05 uur stipt aan de parochiezaal en wandelen naar de boskapel. Ze drinken daar een fruitsapje en keren met de auto tegen 9.15 uur terug naar de zaal. Leden die niet meewandelen kunnen tegen 9.00 uur naar de zaal gaan om daar een glaasje te drinken. Om 9u15 ontbijten we samen in de zaal. Inschrijvingsstrookje hierbij.

inschrijving ochtendwandeling met ontbijt

Okra-tv

Okra-tv kan je vanaf nu bekijken via het Youtubekanaal van Okra VZW. Dit kanaal staat open voor iedereen . Het biedt boeiende en inspirerende filmpjes: https://www.youtube.com/watch?v=k6RJJCm3XJk

Dit is tevens een oproep aan iedereen voor andere en bijkomende activiteiten in ons trefpunt. Het secretariaat staat open voor suggesties.

Sportaanbod Waas & Dender

Dinsdag 25 oktober 2022 (10.00 uur) dagwandeling: ontdek de Brabantse Kouters. met vertrek Hof ten Hemelrijck, Kloosterstraat 7, 1745 Opwijk. Begeleiding Annie Smet tel. 0479 43 43 31 (flyer)

Cultuur – Academie - Events

Okra academie voor najaar 2022 staat online en betekent 25 keer nieuwsgierig genieten:

We selecteerden hieronder enkele interessante lezingen/concerten:

Web en bijlage(n)

Contacten

Secretariaat:

Adres: Marktstraat 21, 9111 Belsele Puivelde

mailen: Okra.belsele.puivelde@gmail.com.
Telefoon: 03 779 92 37

Waarnemend verantwoordelijke voor adm. en ledenbeheer: