OKRA Puivelde Nieuws september 2020

Bron: OKRA Belsele Puivelde

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

Dansen, fietsen en wandelen is gezond, dus laat het ons zo houden: respecteer de maatregelen van afstand, hygiëne en mondmasker !

OKRA Puivelde NIEUWS september 2020

Goeiendag,

Uiteindelijk is er na de tweede golf toch enige verbetering en dalen de curves van het zeer besmettelijk coronavirus. Gepaste maatregelen en het houden aan de regels zijn cruciaal. Heropstarten.. kan lukken mits wat geluk, creatief denken en een portie gezond verstand.

In september zouden we willen starten met lijndansen en fietsen. Uiteraard mits stipte opvolging van de voorschriften van de Veiligheidsraad en de plaatselijke autoriteiten.

Op 4 september start het wekelijks lijndansen en op 9 september houden we onze eerste fietstocht naar Moerbeke. Ook zijn er nog enkel regionale activiteiten. Raadpleeg onze kalender of surf naar onze website.

Dansen, fietsen en wandelen is gezond, dus laat het ons zo houden: respecteer de maatregelen van afstand, hygiëne en mondmasker!

Sportieve groeten,

Het OKRA bestuur

Ann, Margriet, Marie-Lou, Hedwige, Hilda, Marcel

Kalender: lijndansen – fietsen – wandelen - divers

Klik op een activiteit in het rooster voor meer uitleg

Maandag Dinsdag Woensdag donderdag vrijdag zaterdag zondag

overleg
teamleiders

misviering
boskapel

fietsen
Puivelde

dagfietstocht
regio

plant troost

fietsen
Puivelde

dagwandeling
regio

Wekelijkse lijndans in Belsele op vrijdag

Elke vrijdag is er lijndans voor groep 1 (9.10 - 10.15 u) en groep 2 (11.00 - 12.15 u) te Belsele.

Inlichtingen Marie-Lou: Tel. 03 772 46 82 GSM 0479 35 88 48.

We starten op vrijdag 4 september 2020

14 daagse fietstocht met Okra Puivelde op woensdag

14 daagse fietstocht met vertrekt aan de parochiezaal Puivelde om 13.30u. André Van Boxelare en Oscar Van Landeghem zorgen voor begeleiding van de fietsers. Aparte briefing volgt.

Zorg dat je een mondmasker bij hebt!

De eerste keer is op 9 september 2020 met een fietstocht van rond de 25 km en met één stop.

Maandelijkse dagfietstocht op donderdag

Regiofietstochten zijn voor geoefende fietsers. We fietsen in groep, en houden ons aan de afspraken van “fietsen in groep” De fietstochten vertrekken stipt om 10.00 u. Een lunchpakket dien je zelf te voorzien. Deelnemen kost 1 euro. Niet-leden kunnen 1 x deelnemen, de volgende fietstocht enkel met lidmaatschap OKRA en OKRA-sport+.

Zorg dat je een mondmasker bij hebt!

Donderdag 17 september: regionale dagfietstocht te Wachtebeke. Vertrek: sporthal “De Route”, Stationstraat 201 Sint-Gillis-Waas. Begeleider: Omer Vandervreken, 03 770 59 30. Inschrijving ter plaatse.

Maandelijkse dagwandeling meestal op dinsdag

Regiowandelingen zijn voor geoefende wandelaars. Deelnemen kost 1 euro. Niet-leden kunnen 1 x deelnemen, de volgende wandeling enkel met lidmaatschap OKRA en OKRA-sport+. Elke wandeling start om stipt 10.00 u. Je voorziet zelf een lunchpakket.

Zorg dat je een mondmasker bij hebt!

Dinsdag 29 september 2020: Regionale dagwandeling naar de Vlaamse Ardennen. vertrek: Kerkplein te Melden. Begeleider: Toon Van Eetvelde, 0478.36.74.28. Inschrijving ter plaatse.

Dinsdag 27 oktober 2020: Regionale dagwandeling naar Wieze. vertrek: Parking Bruynkaai, te Dendermonde. Begeleider: Frans Vercauteren, 0479 52 87 18. Inschrijving ter plaatse.

Dinsdag 24 novenber 2020: Regionale dagwandeling naar Opstal. vertrek: Hof ten Hemelrijk, Kloosterstraat te Opwijk. Begeleidster: Annie De Smet 0479 43 43 31. Inschrijving ter plaatse.

Maandag 7 september 2020: teamleidersoverleg voor het gewest

Maandag 8 september 2020: Feest van Onze-Lieve-Vrouw Geboorte met Eucharistieviering aan de Boskapel om 19.00u

Zaterdag 19 september 2020: inhuldiging PlantTroost, een samenwerking met Ferm, Okra, WW-Waasland, Lokale Parochiale Groep Puivelde en Stad Sint-Niklaas . Hierover volgt een apart communiqué.

Verjaardagen

Voor de maand september: gelukkige verjaardag aan

Agnes Van Overloop, Christiane Vercauteren, Gery Laureys, Godelieve De Smedt, Godelieve Wauters, Hedwige Van Schoote, Hilda Pintens, Margareta Smet, Raymonde Vereecken, Willy Audenaert, Fernand Bermijn, Rita Schelfaut

Bijlagen

• Okra magazine september 2020
  • Het bonnenboekje

Contacten:

Secretariaat: Okra.belsele.puivelde@gmail.com.

Telefoon: 03 779 92 37

Verantwoordelijke voor adm. en ledenbeheer: Hedwige Van Schoote.